En smidig administrationstjänst för proffshantverkare.

Flexibla kontoret

Att hantera administration parallellt med yrket som hantverkare kan vara en utmanande situation. Nu har vi lösningen till våra kunder via en webbaserad abonnemangstjänst i vilken du direkt kan registrera allt ifrån inköp av material och arbetstid till fakturering och betalning.

Kundregister, arbetsorder, inköpt material, tidrapportering och fakturering – allt hanteras på samma ställe i tjänsten som heter Flexibla Kontoret. Här registrerar du snabbt, smidigt och utan krånglig administration, du gör det på plats när du har allt i färskt minne, inga lappar behövs längre.

Tjänsten är molnbaserad och där ingår bland annat drift, back-up, säkerhetslösningar samt ett arbetsverktyg för stöd i ditt pågående arbete. Du loggar enkelt in via webben.

Boka en demo här >>

Flexibla Kontoret i korthet

Flexibla Kontoret är ett arbetsverktyg som stödjer din affär från första kundkontakt till dess att jobbet är klart och fakturan skickad.

Du loggar in snabbt och smidigt via din mobil/surfplatta (IOS eller Android) eller från kontoret via din PC/Mac. Oavsett var du är har du alltid en total överblick över kunder/arbetsorder, fakturor och pågående affärer.

• En administrationstjänst som fokuserar på verksamheter med tjänst- och produktförsäljning.

• Dokumenterar inköp av material, tid och arbetsorder. All information samlas i systemet för en enkel fakturering.

• Molnbaserat tjänst som du enkelt når via dator, surfplatta eller mobil.

För mer information om tjänsten – kontakta din säljare.